Thursday, November 5, 2009

...aku keletihan...

sepanjang hari dalam minggu ni aku sangatlah penat tak terhingga. Dengan kertas exam nak tanda(nasib baik siap tanda), dengan majlis anugerah terbilang lagi, dengan photo shoot lagi, dengan kelas malam lagi, jage koop lagi,dengan dak2 basket lagi, tak tau la aku ni nak jadi ape minggu ni, balik hanya utk tido je la, tu pon mase bangun tido, masih terasa letih semalam yg tak berkesudahan. arggghhh!!! aku taknak jadi workaholic...

Ye ye dulu complaint kawan yg sgt kuat bekerja(workaholic) skrg aku plak jadi camtu, takde life langsung minggu ni,huhu.... amik gmbr je keje, budak2 dah fade up tgk aku bwk kamera ke hulu hilir, hehe...tp apekan daya, keje perlu setel....

Harini pengubat hati yg dah penat, huhu....
Harini aku pakai baju baru, hahaha...
Harini aku dapat anugerah....
Harini aku update blog....

Harini, aku gembira plus hepi plus sedih huhu atas:
1. Dapat hadiah for pengurusan terbaik permainan
(special thanks to all members of basketball team and club, pd farouq as pengerusi and to Hamzah yg slalu kene suh buat laporan s/u )
2. Kelas 5 Iota dapat kelas terbersih dan ceria sepanjang tahun (tercapai akhirnya matlamat kami)
3. 5 Iota dapat hadiah utk subjek Math
4. Tumpang gembira dengan bebudak 5 iota yang dapat straight A's, lonjakan, half color dan full colours.
5. Aku rase makin dekat je masa nak berpisah dgn bebudak 7 batch, tu yg sedih,huhu...

end of today, kepala dah berat macam batu je...

haha

ameen...

...me in (*-*)...

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~