Friday, November 13, 2009

another 4 days....

tinggal 4 hari lagi nak spm dah ni, aku la yg paling cemas sekarang ni ha, mcm tak puas lagi mengajar budak2 saser ni....bebudak ni pon bermati-matian nak muncul juara sekali lagi dalam malaysia ni,hihi...moga2 harapan termakbul...

Hari ni ade majlis redha ilmu, aku yg sepatutnya berkursus koperasi berkejar dari PD ke sekolah untuk bersama2 dalam majlis terakhir bersama form5 ni....nak cite pasal menangis mcm kelakar la plak tp ade gak la yg menangis, dan disebabkan depa menangis aku pon turut sama join menangis, almaklumlah tak tahan....mmg sebak dibuatnya, nak2 bila si amir hamzah jumpe utk redha ilmu, tetiba dah mengurai air mata depan aku ni, dah la pon join,huhu....sgt sayu hati ni, pastu KB tuah lak, azim, dan ade beberapa lagi yg nangis, tp apa2 pon, nangis ke tak nangis ke, cikgu halalkan dan maafkan kesalahan u all sume, all the best for SPM...oh ye td tetibe anas tak ganas pon tetibe nangis depan aku padahal tak ajar pon die...all the best to anazzzzz....

semoga u all tak lupekan cikgu sume...

huhu...sedih bile nak berpisah, tp nak buat mcm mane, kene gak harungi..

..cikgu sedih...

p/s: Hamzah tak nangis pon, sonyum je...hahaha...

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~