Saturday, August 22, 2009

1 Ramadhan...

Hari ni memang aku sepanjang masa ada kat rumah, x gi mana2 pon kecuali anta mak ke family store utk beli barang sket. hmmm nak kate boring tak gak, harini byk mase aku habiskan dgn membaca majalah i yang belum habis dibaca lagi (edisi bln julai) tadi baru beli yang edisi bln ogos. Mlm tadi aku tido agak lewat gak la,hehe slalu aku la org yg paling awal tido, and malam td ramai la plak yang hantar sms wish ramadhan, semuanya menharapkan dapat yang terbaik utk 1430H kali ni, insyaAllah. Aku mlm td yg banyak dapat sms dari ex student la, si abrar(mentee aku), hisyam,amir asyraf, adib (theta),bubble, ramai lagi la, best jd cikgu ni, ramai yang ingat tp tak kurang juga bagi mereka yang tak ingat,hoho... Pastu tetibe dapat kol dari abrar, tak sangka lak mentee aku ni nak kol, lepasla rindu sket kat anak murid aku sorang ni, die minta maaf sbb lame tak contact, sbb katenye study hard, ye la dah nama abrar sape tak kenal, org yg rajin study, aku pon takdela kisah sgt die lame tak contact sbb aku tahu depa ni study. Teringatla plak kat bebudak sigma yang lain, beudak sigma ni la paling rapat dgn aku masa 2007-2008 even 2008 aku dah tak jadi guru ting mereka termasuklah 5 Theta yang aku ajar time tu, kelas tu pon rapat gak dgn aku. teringat masa tension, gembira, suka duka masa mengajar depa ni dulu, biasalah setiap tahun ade je cabarannya. MMg sume ni pangkat adik2 aku je pun tp bab hormat cikgu mmg tinggi...sbb dari cikgu lah dtgnye keberkatan,alhamdulillah... Teringat lagi masa Sigma 6 Batch buat surprise masa birtday aku, tp yg mengantoikan rancangan, si khairy la,hehe...ingat lagi tak khairy??? aku ni dulu suke surprise kan brth day bebudak ni, ye la dah duk asrama, sape lagi nak wish kalau bkn 'mak angkat' ni ha,hehe...aku gelarkan dirku sbg ummi kat depa ni..betul tak amir??? bebudak Theta lagi la kau suke kacau, sampai si fahmi jupri cuak bile aku marah masa birthday die padahal sume tu sekadar lakonan semata2, so sweet and so nice masa tu, masa dulu2... tp skrg sume dah takde, sume dah sambung study, alhamdulillah. Biar kita simpan kenangan tu sampai bile2...cikgu bersyukur dpt anak murid mcam u all sume...peace!!!

SIGMA 6 Batch


THETA 6 Batch

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~