Sunday, August 23, 2009

???

Tak tau nak bagi tajuk blog harini tp yg pastinye nak menulis.hehehe...
Tadi aku cube nak godek2 ape yg best sgt kat facebook yang selalu kawan2 and anak murid bagitau, tp slow la plak internet harini, lagi pun aku bukan tau sgt nak gune facebook, need a time to learn from iti and think what facebook is all about. Skrg ni dah mcm2. Ade facebook, myspace, friendster(yg dah lapuk ko hehe) utk dapat lebih byk kawan or menyambungkan silaturahim bagi sesape yang kehilangan kawan mcm la aku ni, miss sgt kengkawan kat JB dulu (masa sekolah rendah). Ape la yg jadi kat depa la ni. Aku ingat lagi my friends~alina, fenda, shahril, ghaffar, sakinah, sape lagi ek??? hampir luput dari ingatan nampaknye ni,huhu... but the thing is, aku mmg rindukan zaman2 sekolah rendah dulu, what a sweet memory yg takleh dilupekan...
"friends mean everything to me"

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~