Sunday, October 4, 2009

pening dot headache...

This weekend adalah weekend yg tak best buat aku. Smlm 3 Okt '09, ade meeting JIM, kak Roha dtg bagi merasmikan meeting tersebut, sangat bersemangat kak Roha, mmg respect sungguh kat kak roha and her speech mmg betul2 buat aku insaf+taubat+smgt untuk bergerak lagi hebat dalam Dakwah ni, insyaAllah...

Sepatutnya meeting sampai ptg, sampai tgh hari aku dah rase lain macam, kepala tetibe berdenyut2, mula2, denyut sket je,aku rilek lagi then tetibe berdenyut kencang, aku rase mcm nak kene cabut nyawa aku ni, astaghfirullah... aku minta diri balik awal sbb dah tak larat sgt but dalam hati pon, susah gak ni, aku tak larat nak drive sbnrnya, kalaula ade suami,hehehe...*wink...hahaha mengarut...

Singgah jap Petronas, beli panadol then sampai umah,aku minum air bebanyak then makan panadol dua biji...in 5 minutes...uwekkk!!! aku muntah2, nasib smpt gi toilet, what a terrible day...ntah ape dah jadi dgn aku harini, pening je, mcm BP rendah pon ade, berdiri mcm nak jatuh tp alhamdulillah takde ape2... Then bersihkan diri, solat asar, solat maghrib, makan, solat isya' then tidur...tak larat dah..

harini suppose to go to rumah terbuka tp kepala masih berat, nak ikut mak gi hospital tgk akak yg overdue pon tak larat, duk la umah sorang2 diri...tgk cite yg tak best je harini, then layan this boring blog. write somethin in it...

Sepupu aku masuk ICU smlm then CCu for today, hopefully everything goes well....
Kakak aku dah lambat utk bersalin dah lame overdue...duk kat ward lagi, kesian betul aku kat kakak aku tu. Semoga Kau menyelamatkan keduanya ya Allah...

...me in pening...

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~