Thursday, October 29, 2009

...setiap hari adalah pengajaran...

"Setiap hari adalah pengajaran bagi orang yang beriman..."

Aku mengharapkan aku adalah org yang tergolong dalam golongan yang beriman itu..ameen...

Pengajaran itu sgt penting buat aku dalam hidup ini.... Kalau tak, aku tak tau aku akan jadi apa. Dalam kesibukan aku bekerja, aku hanya mengharapkan keredhaan dariNya. Aku mengharapkan yang terbaik buat student aku...tp dalam masa yg sama, ujian pasti datang tiba kepadaku... Tak taulah, dalam kesibukan mengharapkan yg terbaik, masih ade lagi yang saje nak buat aku sakit hati....

Tp the thing is, setiap "sakit hati" itu, adalah teguran Allah buat diriku...mungkin ade kesilapan aku yang membuatkan org buat aku sakit hati....Puncanya aku sendri, aku mengharapkan KeampunanMu, ya Allah....
...salhalida...

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~