Tuesday, September 1, 2009

...11 ramadhan...1st sept09...

hari ni dah 11 hari berpuase...
harini gak birthday kakak aku yang sorang tu..


harini tak tau nak tulis ape lak tp nak gak menulis, harini kat surau aku tak ngantuk macam thn lepas (mase terawih bleh tertido lak,huhu)...

harini aku ajar si bon sampai kul 5, risau kalau die tak dapat jawab add math esok dalam trial JPNS, but aku confident dgn die, semangat kental, sama la dgn si faznol, bukannye tak pandai, saje buat tak pandai, ade gak spesis mcm ni kat bumi yang dah nazak dan tua ni...

harini aku jumpe blog bebudak saser...mmg la blog tempat menulis apa yg korang nak tp kan elok gune bahasa yang best, dan sopan, takdelah nak suh skema tp sopan la...

harini aku hrpkan disisi Allah,aku jadi yang terbaik dari semalam, insyaAllah...

harini, harini, harini..

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~