Wednesday, September 2, 2009

anak murid exam, cikgu yg demam...

Add Math SBP dah lepas, harini anak2 muridku jawab trial add math JPNS plak, ade sket bunga2 dalam hati namun timbul gak kerisauan sebenarnya dalam diri, takut anak murid over confident, careless, dan tak baca soalan betul2, sebenarnya perasaan risau tu lebih dari segala2nya, skrg ni aku kat bilik guru,menanti anak2 murid keluar dari pintu dewan exam dgn muka yang ceria(hopefully). Jadi sambil2 tunggu sempat cek kertas bebudak yang lemah, kertas bon, faznol, hadi, dzikri, amirul hafidz, aniq(tak cek habis), terus cuak gilerrrr bile faznol and farid tak capai target, mcm same je, dan menurun, aduh!! macammane aku nak buat lagi, dalam hati dah mula rase give up,huhu...(air mata nak turun dah ni), tp bile pikirkan diorang, ingat balik muka diorang, rase kesian dan tanggungjawab tu lebih dari rase give up... Aku jrg rase camni, ni la kali pertama perasaan give up dtg menusuk hati, pergghhhhhhh...rase nak MENJERITTTTTTT kuat2...tolonglah ya Allah, tolonglah ya Allah, permudahkanlah anak2 muridku utk jawab pada kertas 2 lak petang ni, tolonglah ya Allah, penguasa langit dan bumi, tolonglah hambamu yang lemah ini, tolonglah ya Allah, berikanlah yang terbaik buat studentku, toloang ya Allah, aku mohon dengan sangat, aku mohon dengan sangat...

...me...=(

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~