Tuesday, September 29, 2009

Camne nak cakap ye??? ACAP a.k.a AWE IOTA

Td kelas dgn iota, petang lak tu(2.45-4.15) tp aku anjak sampai kul 4.40,hehe...saje, lagipon bebudak ni khusyuk buat add math, lepas tu bebudak ni berkumpul, rupenye tgh mengira helaian baucer RM1 yg dapat dari air revive kalau tak silap utk dptkan KFC percuma, ape lagi akulah mangsa keadaan utk tolong pergi beli, tp aku maleh nak gi beli sendri, aku pi hantar je naif dan sheriff ke KFC, pandai2 la, sampai kat situ, abang yg jage kaunter bengang je sbb kitorang bawak 75 keping semuanya,haha...kesian abg kaunter kene kire pastu salah kire plak tu.

Sebelum dari kelas td aku borak jap dgn bebudak kat kelas tu, terutamanya ACAP la yg tgh HOT dgn kisahnye mase cuti, aku ckp "apsal la kau buat camtu, kan cikgu dah kata, nak exam toksah buat bende2 ngarut lagi." Macam2 bile remaja ni, aku pon penah remaja gak wink**...tp baik dan penuh sopan santun,kahkahkah...

Aku sgt percaya yg ACAP bleh dapat straight A's, seriusly (ni bkn ayat nak pujuk dak Acap). He's my student, I trust him. MOga Allah berikan yg terbaik utk Acap. Ameen...

Malam ni bebudak ni makan KFC, tak ajak aku pon. huhu =(

No comments:

~USAHA~DOA~TAWAKAL~